bedroom hair

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over een van onze diensten of producten? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Zijn alle prijzen incl. btw?

Alle weergegeven prijzen zijn incl. 21% btw. 

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan voorkomen dat u geen bevestigingsmail ontvangt na het plaatsen van een bestelling. Kijk eerst even of de mail in uw spambox is belandt. Indien dit niet het geval is vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.

waar kan ik mijn waardebon inwisselen?

Heeft u een waardebon? Voer de code op de waardebon in bij het afronden van uw bestelling in het veld ‘Waardebon’. De waarde wordt automatisch verrekend.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

Heeft u een kortingscode? Voer de kortingscode in bij het afronden van uw bestelling in het veld ‘Kortingscode’. De korting wordt automatisch verrekend.

Verzenden en retourneren

Welke verzendopties zijn er?

Uw bestelling wordt altijd per post verstuurd. 

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij een bestelling boven de €50,- hoeft u geen verzendkosten te betalen. Bij een bestelling onder de €50,- betaald u €3,95 verzendkosten. Wilt u uw bestelling in België of Duitsland (of overige landen) laten bezorgen? Dan betaald u altijd €5,00 verzendkosten per bestelling. 

Hoe lang duurt het tot mijn pakket binnen is?

Besteld u op werkdagen vóór 15:00? Dan sturen wij uw pakket dezelfde dag nog op. Uw pakket is dan met een beetje geluk de volgende dag al in huis. Wij kunnen helaas geen 100% garantie geven dat de bestelling altijd een dag later bij u bezorgd wordt omdat wij afhankelijk zijn van derden partijen. 

Kan ik mijn product ruilen?

Ruilen mag binnen 7 werkdagen na levering van uw bestelling. Het product moet echter in verkoopbare staat geretourneerd worden en mag dus niet gebruikt zijn (bij producten als: shampoo, conditioner, stylingproducten of treatment). Wij controleren het product nauwkeurig op gebruikssporen. Wilt u uw product ruilen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn product is beschadigd bij levering, wat nu?

De kans bestaat dat een product beschadigd of kapot is bij levering. Indien dit het geval is dient u dit z.s.m. (gelieve binnen 24 uur na ontvangst) door te geven via onze klantenservice.

hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wilt u uw (één van) uw product(en) retour sturen? Download dan het retourformulier en print het formulier uit. Vul het ordernummer in en welk product u retour wil sturen. Voeg het formulier bij het pakket en stuur het pakket terug naar het retouradres op het formulier. Retourkosten zijn voor uw eigen rekening. 

Heeft u een andere vraag? Neem vrijblijvend contact op
met
onze klantenservice

0